2014年2月1日 星期六

[音樂] Reason - Melanie C

So you put your cards on the table
You're here, you're willing and able
Do you really understand the challenge you've set yourself
You know I want to adore you
Can't believe how life was before you
I must apologize, please understand I'm so demanding
所以你把卡片放在桌上,
你在這兒,你願意並且可以
你真的了解你給自己設下的挑戰嗎?
你知道我的傾慕之情
不敢相信沒你以前的生活
我必須要道歉,請理解我的無理取鬧

Don't need to be cruel
I never felt that with you
Trouble is I'm a danger to myself
Don't want to push you away
I really want you to stay
Until I figure this out, won't you
不需那麼殘酷,我與你一起從不覺如此
麻煩的是我的危機是自己
不想要把你推開,
我真心期盼你留下,直到我想出解決辦法,
難道你不?

Please, come take me over
Let me leave me for awhile
Maybe when I'm older
I'll understand the reason why
Understand the reason why
拜託你承載我
讓我抽離一會兒
也許當我蒼老些,我將了解為什麼
了解究竟為什麼

Every day is here to remind me
That the past is always behind me
Something I can never change but I won't let it hold me back
You arrived just in time
Now I know I'll be fine
I'm not ashamed to say you truly are my inspiration
日復一日提醒了我
過往總跟我如影隨形
有些我永遠無法改變,但我不會讓它阻止我
你來得正是時候
現在我知道我將好好的
我不羞於承認你真的是我的強心劑

Don't need to be cruel
I never felt that with you
Trouble is I'm a danger to myself
Don't want to push you away
I really want you to stay
Until I figure this out, won't you
不需要殘酷,我與你一起從不覺如此
麻煩的是我的危機是自己
不想要把你推開,
我真心期盼你留下,直到我想出解決辦法,
難道你不?

Please, come take me over
Let me leave me for awhile
Maybe when I'm older
I'll understand the reason why
Understand the reason why
拜託你承載我
讓我抽離一會兒
也許當我蒼老些,我將了解為什麼
了解究竟為什麼

Might not be forever
Baby whatever
We've got today, won't you
也許不是永恒
無論如何,我們擁有今天
寶貝難道你不是嗎?

Please, come take me over
Let me leave me for awhile
Maybe when I'm older
I'll understand the reason why
求求你來承載我
讓我抽離一會兒
也許當我蒼老些,我將了解為什麼
了解究竟為什麼

Please, come take me over
Let me leave me for awhile
Maybe when I'm older
I'll understand the reasons why
Understand the reason why
求求你來承載我
讓我抽離一會兒
也許當我蒼老些,我將了解為什麼

了解究竟為什麼

沒有留言:

張貼留言